2025.06.06.
keveslik

A hazai eladók és ügyfélkiszolgálók továbbra is keveset mosolyognak – ezt állapította meg egy felmérés, amire teljesen fölösleges volt pénzt kidobni herdálási jelleggel, ugyanis elég lett volna egyedül engem felhívni, és én elmondtam volna nekik teljes hitelességgel, hogy ma Magyarországon nemcsak az eladók és ügyfélkiszolgálók mosolyognak keveset, hanem a kőfaragók és balett-táncosok is, továbbá a postás, a rendőr, a villanyszerelő, a házmester, a fia és a kéményseprő szintén, de ha a kutatás összegét nekem utalták volna át ezekért a rendkívül hasznos információkért, akkor legalább lenne egyvalaki, aki sokkal többet mosolyogna.

Egyébiránt nem vagyok sem társadalomtudós, sem közvélemény-kutatási szakember, így hát fogalmam sincs róla, hogyan végeznek el egy efféle mosolyfelmérést. Bár igaz, hogy manapság az okoseszközök már rendelkeznek mindenféle arcfelismerő és piros szemet kiszűrő programmal. Bizonyára nem túl nehéz olyan szoftvert alkotni, amelyik meg tudja különböztetni a mosolyt például a vicsorgástól.

Mindenesetre, ha adhatok egy tanácsot, ez a bizonyos szoftver rendelkezzen még egy képességgel. Tudja megkülönböztetni, hogy az eladók és ügyfélkiszolgálók mikor mosolyognak. Ugyanis ezen foglalkozást űző ismerőseimtől úgy hallottam, hogy akkor szoktak leginkább mosolyogni, amikor egy-egy hülye ügyfél eltávozik végre a pultjuktól.


--------------------------

ÉRTÉKELÉS

5 értékelés alapján az átlag: 5

Az első lehetsz, aki értékeli.

A témakör lapozója< Mikor lett ebből A majmok bolygója?Huszonötezer >

Minden megosztás segít! Köszönöm!
guest
4 - 25 karakter jeleníthető meg.
Nem tesszük közzé.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

0 hozzászólás
Legrégebbiek
Legújabbak Népszerűek
Inline Feedbacks
View all comments
0
Van véleményed? Kommentelj!x
Osmosis
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.